Treballant en l'Orn Història Universal nº7

 

 Aquí em teniu, acabant el color de l'Orn Història Universal nº 7. Espero poder-lo acabar aquest mes que acabem d'encetar.
Quan vaig començar a dibuixar aquesta saga, era ben conscient que el dibuix aniria canviant. És ben lògic, per molt ràpid que anés (que no he pogut), són dotze àlbums. Molt de temps com per no anar evolucionant. Però crec que he aconseguit mantenir certa coherència estètica ... fins ara. El canvi d'eina per pintar les pàgines, passar de la tauleta Intuos 2+Photoshop a l'actual Cintiq+Photoshop+Clip Studio Paint m'ha dut a fer un gran salt estètic alhora de pintar les pàgines. Sí, tardo el doble de temps en pintar cada pàgina. Sí, perdo la netedat dels colors plans. Sí, queda tot més "brut". Però... sí, n'estic molt més content. Crec que les pàgines de l'Orn hi guanyen molt.

Vet aquí una mostra...




Comentaris

Gargotaire ha dit…
Jo ho veig moltíssim més que coherent, per tant, res a patir.

A veure quan arriba per fi, que aquest s'està fent pregar!
Quim Bou ha dit…
Sí, però ja saps com som els autors, sempre patint pel que fem i en canvi els lectors no hi donen tantes voltes ;D
Arribarà, arribarà...:)