Un dibuix descartat, tres esbossos i una cabra

1/ De vegades passa: et fan un encàrrec, tens una idea, la dibuixes, i... fins i tot entregues el dibuix i tot. I llavors penses, "Espera! Crec que quedarà millor una altra cosa!"
Així que fas la segona versió, agrada més i et quedes amb un dibuix descartat: no per mal fet, sinó perquè a veure qui és el guapo que sempre l'encerta a la primera :)


2/ Una curiositat: si mai parlo per telèfon amb vosaltres, pot molt ben ser que estigui fent això d'aquí baix. No perquè no us escolti, sinó perquè algun racó del meu cervell em permet dibuixar en "pilot automàtic" :)



 3/ Una altra curiositat: esbossos fets mentre escolto el Barça. Per la ràdio. Sí, no estic subscrit al canal esportiu i aprofito per anar treballant o fent esbossos ...


i 4/ Un darrer dibuix, senzill, que és l'únic de les diverses proves que vaig fer que em va acabant agradant. En una excursió per l'alta Garrotxa, de bon matí, amb el sol encara aixecant-se, mentre passàvem per un estret corriol al costat d'uns marges i pendents, vaig despertar o sorprendre una gran, blanca i peluda cabra salvatge que s'estava en una roca que sobresortia, plana, un excel·lent mirador. La cabra se'm va quedar mirant un segon,  i d'un àgil salt, va desaparèixer muntanya avall. I l'anècdota no donaria per més si no fos que una de les meves pel·lícules preferides és La princesa Mononoke... :)

Comentaris