Els amics del verkami www.secretornis.cat (1): en Carles Ponsí

 Començo amb aquesta entrada una nova secció lligada al meu verkami www.secretornis.cat : la dels amics, coneguts i saludats als qui (jo) amb molt de morro i (ells) amb molta generositat m'han donat un cop de mà.

 Cadascú d'ells m'ha fet la seva versió de l'Ornis (o de l'Orn en algun cas). Els aniré ensenyant per odre que els he rebut. Moltes gràcies a tots ells!

 Comencem amb un autor de còmics que puc dir que és amic meu, en Carles Ponsí. Fa uns vint anys que ens coneixem! Autor prolífic i que toca gran diversitat de temàtiques, té un do natural per la narració. Us recomano els seus còmics i les seves tires. Si hagués nascut només uns quants quilometres més al nord ara tindria molts àlbums publicats. Coses de ser de Figueres ;)

 També us ensenyo aquest altre dibuix que em va fer fa 8 anys, per un àlbum de l'Orn.

Comentaris