Tres dies a Boumort (2 de 3)

Ens estem enmig de la reserva de Boumort, al refugi de Cuberes on estem molt bé. Ens deixen dormir amb el gos a l'habitació i a tall de comentari per a la resta de refugis hem de dir que no hem causat cap problema, ni nosaltres ni un pare i fill que duien el seu (els gossos solen ser tan educats o maleducats com els seus amos).
I a sobre hem menjat molt bé :)

De les dues excursions que volem fer, la primera és la més desdibuixada. Si bé tenim clar els punts on volem arribar, ja ens avisen que en alguns trams el camí costa molt de seguir. Sortim del refugi i enfilem una canal ben marcada fins al coll de Lo Pi Sec.

Anem carenant tot baixant (fem una mica de desnivell que potser ens hauríem estalviar...ehem...) fins a la Torre de Senyús

Baixem cap al Barranc de la Torre de Senyús pel dret, però ens creuem un camí marcat en vermell que ens durà ben clar fins a Solduga.

El poble de Solduga és impressionant, situat en un petit replà entre parets verticals, té unes vistes que et deixen mut.

I finalment, acabem de pujar fins a l'ermita de la Mare de Déu de Desplà, des d'on carenant i més tard agafant la pista tornem al refugi.