Pujals d’aquí, Pujals d’allà. Històries d’en Joan Oceller

 En una època en que patim sobredosi d'informació d'usar i llençar, és molt d'agrair que hi hagi gent que es dediqui a la memòria tradicional i popular, la que desapareix una mica cada cop que un avi o una àvia ens deixa.

 Aquest és el cas de l'Àngel Vergés, l'autor de diferents llibres i que fa poc ha publicat "Pujals d’aquí, Pujals d’allà. Històries d’en Joan Oceller". Jo hi he posat el meu petit gra de sorra amb una il·lustració sobre el que s'explicava de l'origen del nom del poble de Sords.


 El de dalt el vaig descartar, i vaig fer el de sota. La meva idea era recordar gràficament una mica les il·lustracions antigues, de principi del segle. XX, per això vaig optar per fer una línia clara i un traç regular.


 Molt bona feina, Àngel! Tan de bo cada comarca tingués gent així!

Comentaris