L'Orn Història Universal nº 7, a llapis... acabat.

 Si ara fa uns mesos acabava els sis story-boards de l'Orn HU que em faltaven fer, avui puc dir que ja fa uns dies que he acabat l'àlbum nº7 a llapis. Encara hi ha molta feina a fer, d'ara en endavant no sé si podré dedicar-m'hi tant de temps a fer la tinta i el color. Però, tardi més o menys, és un còmic que aniré dibuixant.

 I què més puc dir? Que en aquest còmic hi trobareu...

 ... gentades en sales...

 ... perspectives que m'han fet suar...

...gent que quan entres a la fonda es gira i et mira malament...

 ... gent que corre amunt i avall...

 ... boscos de bolets...

 ... Ah! Baralles amb formigues que fan dos metres de llarg!

 I si us pensàveu que formigues de dos metres de llarg acollonen, imagineu-vos vespes d'aquesta mida!

 Tant de bo us pogués dir allò de "Ben aviat als vostres quioscos", però malauradament, crec que encara tardareu una mica a poder-lo llegir. Paciència!

Comentaris

Gargotaire ha dit…
Quina pintassa que té, redéu!
Quim Bou ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quim Bou ha dit…
Ha, ha! Gràcies!
Sincerament, crec que gràficament és l'àlbum que m'ha quedat millor. Cosa que com a autor m'alegra molt i m'anima a seguir (amb la col·lecció i millorant).
Salut!