"Les espardenyes del pastor" , mini-còmic de l'Orn (1)

"Les espardenyes del pastor" és un mini-còmic que vaig fer pel col·lectiu 4 Rius de Tinta. Al final, la revista ha quedat aturada. Potser un dia la tornem a posar en marxa amb nou material.
He pensat que estaria bé penjar aquest còmic de l'Orn al bloc. L'Orn no hi surt, però sí algú que hi té molt a veure...

 Aquest petit còmic és un humil homenatge als meus lectors habituals. Si heu llegit "Orn, Dues Espases", entendreu qui és cadascú. Perquè, si bé com professional tinc limitat el temps que puc dedicar a aquest còmic, miro de compensar-ho deixant que l'Orn i els altres personatges tinguin vida pròpia dins del meu cap. No m'oblido dels personatges. Segueixen amb la seva vida i van fent. Simplement, no els veiem. Però hi són, i molts tornaran a sortir.

Mireu si fa temps que ho tenia clar, que a l'any 2.007 vaig utilitzar aquests personatges per felicitar en Dani i la Cristina pel naixement del seu primer fill.


Una mica d'esbós per recordar el personatge:
 

L'story-board de les sis pàgines:



I finalment, un fons pre-dibuixat que utilitzaré per enganxar darrera de diferents vinyetes. I, aquest cop, utilitzaré un fons de "paper de color" per donar un aspecte més tòrrid.


Continuarà...

Comentaris