Coll de Bracons-Puigsacalm

Des del Coll de Bracons de bon matí

Passem per unes boniques fagedes

Pujant al Tossel Gros

Macro-panoràmica des de dalt del Puigsacalm

Dalt del Puigsacalm, mirant al sud.

Dalt del Puigsacalm, mirant al nord.

Dalt del Puigsacalm, mirant... ehem...

El Puigsacalm des de la plana.
Ahir era un dia especial a casa meva, així que ens agafem festa i fem una excursió d'allò més bonica: del Coll de Bracons al Puigsacalm. Pugem pels Tossells (el Xic i el Gros) i tornem per la ruta clàssica. La veritat és que no recordàvem que la pujada dels Tossells fos tan vertical, i hem hagut de carregar en braços al petit Arn, que només té tres mesos i mig... El dia, ben clar cap al Pirineu, i fins i tot amb l'encant de la boira d'Osona i els núvols a banda de mar, ens ha regalat unes vistes magnífiques. Sempre és un lloc que val la pena d'anar, el Puigsacalm.

Ayer era un día especial en mi casa, así que nos cojemos fiesta y hacemos una excursión de lo más bonita: del  Coll de Bracons al Puigsacalm. Subimos por los Tossells (el Xic y el Gros) y volvemos por la ruta clásica. La verdad es que no recordábamos que la subida de los Tossells fuera tan vertical, y hemos tenido que cargar en brazos al pequeño Arn, que sólo tiene tres meses y medio ... El día, muy claro hacia el Pirineo, e incluso con el encanto de la niebla de Osona y las nubes a lado del mar, nos ha regalado unas vistas magníficas. Siempre es un lugar que vale la pena ir, el Puigsacalm.

Yesterday was a special day for us at home, so we take the day off and we do a nice excursion : from  Coll de Bracons to Puigsacalm. We go up through the Tossells (Xic and Gros) and return doing the classical route. To be honest, we did not remember that the rise through the Tossells was so vertical. We had to take the small Arn, which is only three and a half months old, into our arms... The day was clear towards the Pyrenees, Osona covered with the misty and the towards the sea it was covered with clouds. Altogether has offered us great views. It is always worth climbing, the Puigsacalm.