Ulldeter-Bastiments-Prats de Bacivers

Coma de Freser, mentre pugem al Bastiments

Dalt del Bastiments

Dalt de Prats de Bacivers,  amb el Bastiments

Un estol de voltors s'ha enlairat ben a prop nostre

L'estany de Bacivers amb el Bastiments

Tornant, passem per l'antic refugi d'Ulldeter.

Ahir vam fer una bonica excursió circular: del refugi d'Ulldeter, pugem al Bastiments pel Coll de la Marrana. Del Bastiments, anem fins al Pic de Prats de Bacivers. D'allà, baixem fins a l'estany de Bacivers i baixant pel coll de la Geganta tornem a Ulldeter. Hem gaudit d'unes grans vistes!

Ayer hicimos una bonita excursión circular: del refugio de Ulldeter, subimos al Bastiments por el Coll de la Marrana. Del Bastiments, vamos hasta el Pic de Prats de Bacivers. De allí, bajamos hasta el estany de Bacivers y bajando por el coll de la Geganta volvemos a Ulldeter. ¡Hemos disfrutado de unas grandes vistas!

Yesterday we made a beautiful circular excursion: from the shelter of Ulldeter, we rise to the Bastiments through the Coll de la Marrana. From the Bastiments, we go until the Pic de Prats de Bacivers. From there, we go down until the Estany Bacivers and we go back to Ulldeter descending from the coll de la Geganta. We have enjoyed some really nice sights!