Visita al CEIP Can Puig de Banyoles













Fa unes setmanes vaig anar de visita al CEIP Can Puig de Banyoles. Vaig passar-m'hi tot el matí, anant de classe en classe (des de P3 als de sisè). A mi no és que m'agradin gaire aquestes coses, però... tot i la marató, haver de seguir un horari estricte i la al·lèrgia, la veritat és que m'ho vaig passar bé. Tots els mestres havien treballat amb els alumnes algun còmic o llibre que he il·lustrat, així que totes les classes van resultar ser un públic molt receptiu i encuriosit.

Hace unas semanas fui de visita al CEIP Can Puig de Banyoles. Me pasé toda la mañana, yendo de clase en clase (desde P3 a los de sexto). A mí no es que me gusten mucho estas cosas, sin embargo ... a pesar de la maratón, tener que seguir un horario estricto y la alergia, la verdad es que me lo pasé bien. Todos los maestros habían trabajado con los alumnos algún cómic o libro que he ilustrado, así que todas las clases resultaron ser un público muy receptivo e interesado.

Some weeks ago I visited the CEIP Can Puig de Banyoless. I spend the whole morning there, I was in every single class (from P3 in those of sixth grade). I don't enjoy much this kind of acts, however... in spite of the marathon, having to follow a strict timetable and the allergy, the truth is that I had a good time. All teachers had worked with the pupils some comic or book that I have illustrated, so all classes worked out to be to be a very receptive and curious public.

Comentaris