Valls de Monestero i de Peguera

L'estany de Sant Maurici de bon matí.

Creuem un ramat de cavalls.

Pujant per la vall de Monestero...

Al coll de Monestero, unes vistes esplèndides: cap a l'oest, que és d'ón venim...

Cap a l'est, la vall i els estanys de Peguera

El refugi de Josep Maria Blanc enmig de l'estany

Per moments com aquest, val la pena l'esforç!

El cap de setmana passat vam tornar al Parc Nacional d'Aigüestortes i Sant Maurici. Aquest cop, vam arribar el divendres a Espot, i ens vam allotjar en la recomanable Casa Colom. Dissabte al matí, fem la ruta sortint de l'estany de Sant Maurici. Pugem per la bonica vall de Monestero fins al coll del mateix nom, des d'on baixem per la la vall del Peguera, arribem al Refugi Josep Maria Blanc, i altre cop, cap avall fins a Espot.

El fin de semana pasado volvimos al Parc Nacional d'Aigüestortes i Sant Maurici. Esta vez, llegamos el viernes a Espot, y nos alojamos en la recomendable Casa Colom. Sábado por la mañana, hacemos la ruta saliendo de l'Estany de Sant Maurici. Subimos por el bonito valle de Monestero hasta el cuello del mismo nombre, desde donde bajamos para el valle del Peguera, llegamos al Refugi Josep Maria Blanc, y otra vez, hacia abajo hasta Espot.

Last weekend we went back to the Parc Nacional d'Aigüestortes i Sant Maurici. This time, we arrived on Friday to Espot, and we lodged in the advisable Casa Colom. On Saturday morning, we make start the route from the lake of Sant Maurici. We go though the beautiful valley of Monestero until the coll of the same name, from where we go down through the valley of the Peguera, we arrive to the shelterRefugi Josep Maria Blanc, and we continue our way down until Espot.